Yeterince Mavi











Ilk büyük seçimimi yapmam gerektiğinde ,
Her şey yeterince maviydi.

Ali ata bakıyor ,
Oya topu atıyordu.
Kimsenin benden bir şey istediği
Yoktu.

Ben de zaten kırtasiyede gördüğüm
O mızıkayı
Düşünüyordum.

O sırada zil çaldı.
Ya kızlarla yakalamacılık
Oynayacaktım , ya da
Takımımın başında
Sahaya çıkacaktım.

Artık bir seçim yapmanın zamanı
Gelmişti.

Yıllar sonra o gün ,
Oya yoktu , Ali vardı.
Ve bana bakıyordu.
“Yazma İstanbul’u ”
dedi.

Ben ise sadece Oya’yı çok sevdiğimi
Nasıl söyleyeceğimi
Düşünüyordum.

O sırada  sıra bana geldi ,
Ya o form’a “İstanbul”
Yazacaktım , ya da
O şehirde
Aile’min başında kalıp ,
Onlara bakacaktım.

Artık bir seçim yapmanın zamanı
Gelmişti.

Form’u teslim ettikten sonra
Gökyüzüne baktım , hava kararmıştı ,
Yeterince  mavi değildi.

Ve
O gün zil çaldıktan sonra ,
Ben okuldan kaçıp o mızıkayı
Aldım ,
Ama hiç çalamadım.
Ve Oya’yı sevdiğimi
O’na hiçbir zaman
Söylemedim.



Yorumlar

Bu blogdaki popüler yayınlar

Yağmur da Bir İhtimaldi

Cebimde Hayallerim