Karanlık Orman




Elime kağıdı kalemi aldım , ve “orman” yazdım.
Bir kağıda “orman” yazdıktan sonra yazılabilecek en kötü şey karanlıktır.
Onu da yazdım.
Orman karanlık , fakat önüm aydınlıktı.

Yolda yürürken ilkokuluma rastladım.
Arkadaşlarım ip atlıyorlardı ,
Bir kısmı da köşede toplanmış “yazılı” için konuşuyordu.
“İyi ki sözlü değil” diye içimden geçirdim.
Çünkü hiç konuşasım yoktu.

Kimse farketmese de ,
Benim için son tenefüstü , ilk aşkımı görmüştüm.
Ve belki gidip konuşmak için son fırsatımdı.

Acaba o da öğretmenim gibi
Gidiş yoluma puan verir miydi ?
Yoksa “sözlü”  mü yapmak isterdi
Bir şeyleri kurtarayım diye ?

Peki ya orman gidiş yoluma puan verir miydi ?
Sonucu ne olursa olsun ..

Tenefüs zili çaldığında her şey için çok geçti.
Ben her zamanki gibi orada yoktum ve
Bir kez daha hayatımdan çıkardığım derslerden ,
Kalmıştım.

Bir başarısızlığı daha arkamda bırakıyordum ,
Her yer karanlık olsa da ,
Nasıl olsa önüm hep aydınlıktı.

Ormanda ilerlerken ,
Artık ilkokul geride kalmıştı ve biraz hayal kurmanın
Tam zamanıydı.

Biraz daha yürüdükten sonra bir karavan belirdi önümde.
Hemen gölün kenarında , yanında bir kayık’la.

Karanlıkta oturan bir kız vardı kayıkta ..

..
Devamı daha sonra ..

Yorumlar

Bu blogdaki popüler yayınlar

Yağmur da Bir İhtimaldi

Cebimde Hayallerim