Eski ve Yeni 4 ( devamı .. )






Ilk defa birilerini bulamamaktan
Korktuğumda ,
Altı yaşımdaydım.

Yüz’e kadar sayamamanın önemini ,
O zaman
Anlamıştım.

 “ Sen süttensin “
Demişlerdi.
Süt'ü çok sevdiğim için ,
Hemen Kabul
Etmiştim.


O gün hayatımda ilk kez ,
Ihtiyacım olan  " herkesi "
Bulmuştım.
Ve artık  ,
Saklanmam gerekiyordu .


O fruko gazoz’lu ,
Haylayf’lı günden sonra ,
Ilk kez göz göze geliyorduk.

 “Gel beraber saklanalım istersen ”
dedi.
Ve ben o yalanı neden söylediğimi
Hatırlamıyorum ama ,
bir anda ;
“ Aslında yüz’e kadar sayabilirim de çok uzun “
dedim.

O cümleyi benim değil de
Karnımdaki kelebeklerin kurduğunu ,
Çok sonraları
Anlayacaktım.

Yıllar sonra ,
Yine öyle bir günde ,
Hayatımda ihtiyacım olan
" Tek " insanı bulmuştım.


Fakat her şey oyun'daki gibi
yolunda gitmeyebiliyordu.

Artık sütten değildim.

O kötü kavgamızdan sonra
ilk kez göz göze geliyorduk.

O yalanı söylediğim için
barışmak istemiş ve ,
neden öyle bir şey söyledim bilmiyorum ama ,

‘ Sen sütten’sin ‘        
“ Gel beraber saklanalım istersen “
dedim.


Ama  , benden bile saklanmasını ,
İstememiştim.


O gittikten sonra ;
Bazı geceler gözlerimi yumup ,
Yüz’e kadar  
Sayıyordum.

Ve yalan değilmiş ,
Gerçekten " çok uzun "
Geliyordu.

ve ben ;

Artık O’nu bulamayacağımı
Biliyordum.
Kelebekler’in ömrünün
Bir gün olduğunu da.

Yorumlar

Bu blogdaki popüler yayınlar

Yağmur da Bir İhtimaldi

Cebimde Hayallerim