Eski Ve Yeni








      

İlk defa yürümeye başladığımda ,
hiç bu kadar
yorulacağımı ,
düşünmemiştim.

Herkes beni seviyordu , hediyeler alıyordu
ve ben hayat hep öyle geçecek sanıyordum.

3 yaşımdaydım ,
tek bildiğim şarkı
" iyi ki doğdun " du.
Ve hayat hep öyle gitseydi ,
gerçekten
iyi ki doğdum du.

Yıllar geçti ,
o şarkıyı unutup Haluk Levent şarkıları söylemeye başladığımda
bir şeylerin değiştiğini
anlamaya başlamıştım.
Noel Baba ile olan dostluğumun yerini
Burak Kut
alıyordu.

Dört yaşımda bile
gözü kara bir çocuk
olmuştum.
Bakkala bir kere
gözüm kapalı gitmeye çalışmıştım 
motosiklet çarpmıştı ,
olmamıştı.

Bazı şeylerin bir kere
denemekle olmadığını ,
o zaman anlamıştım.
ve o yüzden bu kez , 
Marc Anthony'i
sever gibi
yapmıştım.

ve beni ikinci denememde de
reddetmişti.
neyi yanlış yapmıştım ?
herkes gibi ben de onu
seviyordum ,
hediyeler alıyordum.
sevdiği şeyleri seviyordum ,
on dört yaşımdaydım
ve hala üzgündüm.

Bir tek şey hatırlıyorum ,
" iyi ki varsın "
dedi .
ve eğer hep öyle gidecek olsaydı ,
neden iyi ki vardım ?



..... 

.....

Devamı daha sonra ..

Yorumlar

  1. devamı en kısa zamanda gelmeli bence..:)

    YanıtlaSil
  2. devamı burada ..
    http://okanayhan.blogspot.com/2010/11/eski-ve-yeni-devam.html

    YanıtlaSil

Yorum Gönder

Bu blogdaki popüler yayınlar

Yağmur da Bir İhtimaldi

Cebimde Hayallerim