Eski Ve Yeni 3 ( devamı )






Hayatımda hiçbir zaman çok şey
Beklemedim.

Tahtakale’den aynalı misketler
Almıştı babam.
Lego’larım vardı , hayalimdeki
Evleri yapıyordum.
Henüz ehliyetim olmadığı için ,
Uzaktan kumandalı
Araba kullanıyordum.

Hayat o yaşımda duracak olsaydı ,
Benim için olurdu.

Beş yaşımdaydım , ve kendime bir hayat
Kurmaya başlamıştım.

Bana bir tek iş lazımdı ,
Ve misketleri kiralamak ,
Benim Ilk işim
Olacaktı.

Her şey annemin neden benim
Hep evde oturup ,
Misketlerin dışarıda olduğunu
Sormasıyla başladı.

5 yaşımdaydım ,  ve ticarette
altın çağımı yaşıyordum.

Hayatta herşeyin yolunda gidemeyeceğini
Ilk o zaman
Anlamıştım.
Devlet misketlerime el koymuştu ,
Arabanın taksitlerini ( pillerini)
Ödeyemiyordum ,
Evimi soracak olursanız ,
Komşunun oğluna
Kiralamıştım.

Bu hayatı ben istememiştim ,
Fakat artık elimden
Alınmıştı.
Ve ben
Bunu kaldıracak kadar güçlü ,
Değildim.

Ama hayat'ta bir şeyin farkında
Değildi.


Belki ben ,
Hiçbir zaman
Gerektiği kadar güçlü
Olamadım.
Ama ben ,
Hiçbir şeyin gerekmesini de
Istemedim.

..

..


devamı daha sonra ..

Yorumlar

  1. ÇOK GÜZEL SAF VE DURU İÇİNDEN GELDİĞİ GİBİ SANAT YAPMA KAYGISI VE IKINMASI YOK TAM DA SANA GÖRE SENİN MİZACINA GÖRE BİR ANLATIM OKAN SEN SINIRLAMALARI PEK SEVMEDİN HAYATI YEKPARE OLDUĞU GİBİ VE SADE ALGILADIN VE SEVDİN OLDUĞU GİBİ VE YALIN....

    YanıtlaSil

Yorum Gönder

Bu blogdaki popüler yayınlar

Yağmur da Bir İhtimaldi

Cebimde Hayallerim