Yüzüm Buruştu




Aslında yatmıştım..birden aklıma birşey geldi..kalemin ucu açık değildi,işe yaramayan tırtıksız bıçağı aradım..bulamadım..sonra karanlıkta yağlı bıçağı buldum bulaşıklıkta,onunla açtım kalemin ucunu,yüzüm buruştu..


 Tecavüz edilmiş gibi hissediyorum,aslında kimsenin bilmediği bir hayat yaşıyorum.Bu bir eser mi olacak yoksa buruşuk bir  kağıt mı henüz bilmiyorum,ama ilk defa anlatmak istiyorum,bilinsin istiyorum..yalan söylüyorum.Herşeyi unutmak istiyorum “ diye yazdım bir kağıda..ve uyuyorum sonra , rüyadayım..


“ Bir ormandayım,çok karanlık.Kahverengi pantolonum ,siyah botlarım montum ve sırt çantam var.Çok korkuyorum,belki orman çok güzel.Bilmiyorum.Yürümeye başlıyorum.Bir Kahramana rastlamıycağımı çok iyi biliyorum artık.. “ patika “ ne kadar sempatik bir kelime olsa da ,içimdeki korkudan öyle gelmiyor bana..yine de ilerliyorum karanlığa.. “ 
dedi..


 Bunları anlattıktan bir yıl sonra , soğuk bir Ankara akşamında son bir kez gördüm onu..Karanlıktı.Kahverengi pantolonu , babasının siyah botları ,siyah montu ve sırt çantası vardı.yüzüme baktı ;


“ Tırtıksız bıçağı buldum , ama artık çok geç bak yine işe yaramadı “ dedi.


“ Neden terk ettin beni ? “ dedim.


Yüzü buruştu. “ Senin yüzünden bir yıldır kimsenin bilmediği bir acı yaşıyorum “ dedim ,
 yalan söylüyordum.Unutalı çok olmuştu.. birgün , ondan hemen ayrıldıktan sonra , o bunalımla uyuyamıyordum. uyku ilacı aldım eczaneden.Eve geldiğimde elektrikler kesikti.Tırtıksız bıçağı bulamadım,sonra karanlıkta tırtıklı yağlı bıçakla açtım ilaç kutusunu.Çabuk tesir etsin diye iki üç tane içtim,uyuyordum.Rüyadaydım.Karanlık bir ormandaydım , korkuyordum.Patikaya adım attığımda orman birden değişti,herşey aydınlıktı artık.Bir masal kahramanına rastlıycağımı çok iyi biliyordum.Ben kahramanıma o ormanda aşık olup unutmuştum onu.. 
- “ Sen “ dedim. “ Ne arıyorsun burada , bir yıldır görmedim seni “ dedim.       - - "Aslında yatmıştım “ dedi. “ Hayat çok karanlıktı , çok korkuyordum artık.İşe yaramaz tırtıksız bıçağı aradım , bulamadım “ dedi..


- “ Sonra “ dedim. 
- “ Sonra “ dedi , 
- “ Karanlıkta yağlı bıçağı buldum "


ve bana
bileklerini gösterdi.Yüzüm buruştu.O ormanın cehennem olduğunu öğrendiğim o an , neden doğum günüme kimsenin gelmediğini anlamıştım.



Yorumlar

Bu blogdaki popüler yayınlar

Yağmur da Bir İhtimaldi

Cebimde Hayallerim