Hollanda Çikolatası





Masal Bilimleri projesi için çok çalışıyordum..
O zamanlar Büyük Elma Üniversitesi'nde genç bir öğrenciydim.
Dersin öğretmeni " La Fontaine " di.


Proje ödevim olan " Hansel ve Gratel'i Cadı'dan Kurtarmak " ilk bakışta benim için çok kolay gözükmüştü.Fakat günler geçtikçe aklıma birşey gelmiyordu.Nihayet son güne geldiğimde  uykusuz bir şekilde çalışıyordum.Uyku ile uyanıklık arasında onları nasıl kurtaracağımı düşünürken kendimi ormanda buldum.


Orman'ın girişinden beri var olan ekmek kırıntıları benim en büyük ip ucumdu.Sonunda , evi bulduğumda çok şaşırmıştım.Renkli şekerlerden ve çikolatalardan yapılmış üç katlı bir ev.Bizim şehrimizde bile bu kadar güzeli yoktu.


Gece olduğunda içeri girmeye karar verdim.Cadı kocaman bir jelibonun üstünde uyumuş , Hansel ve Gratel ise ayakta , parmaklıklardan dışarı bakıyorlardı.Hemen aklıma Üniversite'nin ilk yılında dostum Küçük Prens'ten öğrendiğim " Cadı Kapanı " geldi.
Bunun için Hollanda'dan getirdiğim bütün viskili çikolatalardan bir ev inşa ettim.Amacım ; sabah cadı bu evi görüp içeri girecek ve çikolataları yiyerek sarhoş olacaktı.Ben sonra onu yakalayıp Hansel ve Gratel'i kurtaracaktım.


Ev bittikten sonra çikolatalardan bir tanede ben yedim.Sabah olduğunda cadı bahçeye çıkarak düşündüğüm gibi inşa ettiğim evin içine girdi ve çikolatalardan yedi..On dakika sonra sızmıştı.Onu yakaladıktan sonra , Hansel ve Gratel'i hapis oldukları yerden çıkartıp evlerine kadar eşlik ettim.




Uyandığımda masamın başındaydım..Sınav vakti çoktan geçmişti.Uyku ile uyanıklık arası bulduğum çözümün bir rüya olduğunu anladım.O dersten kalacak olsamda , iki kahramanı nasıl kurtaracağımı biliyor olmanın verdiği mutlulukla kahvaltımı ettikten sonra , ağzıma bir Hollanda çikolatası atıp , ormana doğru yola koyuldum.






Devamı Yakında ..

Yorumlar

Bu blogdaki popüler yayınlar

Yağmur da Bir İhtimaldi

Cebimde Hayallerim