Büyüklere Masallar , Yıldızlardan Mektuplar







Yıldız parkındaydık..

Küçük banklarımız vardı , ve yanyanaydık.Ayaklarımızı uzatmış " Ay'ı " seyrediyorduk.

Bizim zamanımızda Kız Kulesi vardı.Kral senin ilkokul arkadaşını oraya hapsetmişti..Onun masalı o zaman henüz yazılmamış olduğundan,
çok ağlamıştın..

- " Onun Prensi'de gelecek " dedim.

- " Dünya'mızı elimizden alıyorlar " dedin.

Benim ve senin gibiler sayesinde küçük çocuklar hala hayaller kurabiliyor Dünya'da..Sadece kitaplarda kalmamıza izin verdiler..

Sen hariç..

Beni , Külkedisi'ni , Rapunzel'i ve nicelerini Dünya'dan gönderdiklerinde , seni Kız Kulesi'ne hapsettiler..Ve ben senin masalın olamadım..

Şimdi ben Yıldız parkındayım..Sizin Dünya'dan bakınca anlamlar yüklediğiniz gerçek yıldızların parkında..Her akşam buraya geliyorum..Yolu ters biraz , aslında Güneş'te yaşıyorum..Hep sıcak severdim , biliyosun..

Şimdi Yıldız Park'ına bakıyorum..Banklarınız var , ama biz yokuz..Güneş , yıldızlar ve diğerleri..
Herşeyin gerçeği size o kadar uzak ki..

Sizin o yağmur yağınca görmek için can attığınız Gökkuşağı vardı ya , burda sıradan bir köprü..O Gökkuşağı köprüsünde her sabah o kadar çok trafik oluyor ki..
İşe geç kalıyorum..

Biz burada kendimize yeniden bir hayat kurduk.O banklarda hayallerini kurduğumuz herşeyin gerçeğine yakın olsamda burda , sen yoksun..
Şimdi bu yıldıza oturmuş , ayaklarımı uzatmış , kız kulesini izliyorum..

Küçük bir çocuk hayal kuruyor yıldızda..
Çünkü , 
sadece bu yıldızda hayal kurmasına izin verdiler..

Yorumlar

  1. Bu dünya naylon...Evet!Ama geçmişle içimizi yıkayabildiğin için şanslısın, sağol:)

    YanıtlaSil
  2. büyüdü diye insan illa masallardan uzak mı kalmalı?halen içimizdeki çocukları beslememiz gerekliliğini neden unutuyoruz ki yaşımızı ifade eden o sayı büyüdükçe?

    YanıtlaSil

Yorum Gönder

Bu blogdaki popüler yayınlar

Yağmur da Bir İhtimaldi

Cebimde Hayallerim