Burdan Bir Ders Alacaksın










Benim aynam cadı’ymış
Senin baban kadı’ymış

Benim dünyam prens’ti
Senin gözlerin lensti.


Bir şatoda doğmamla
Başlamış benim masalım ,
Bin dört yüzlü yıllarda
Yaşadın sen sanırım.


Dedim sana bulaşma
Bence sen bu masala ,
Dinlemedin sen beni
Ben karışmam bak sonra.


Dur ben anlatıyım
Tekrar sana olayı ,
Hemen havaya girme
Bilmiyorsun cadı’yı.


Ben tam yedi cüceyle
Yaşıyordum o evde ,
Birden kapı çalındı
Karşımda yaşlı teyze.


Bir bardak su istedi
Gittim getirdim hemen ,
Bana elma uzattı
“ Ne olur “ dedi yesen.


Isırdığım o anda
Daldım ben bir rüyaya ,
Tam prens gelecekken
Sen girdin birden araya.


Durum budur arkadaş
“ Git al “ dedim prens’i ,
Sen inanmadın tabi
Duyunca bu gerçeği.


“Nasıl olur bu” dedin
"Gidiyordum Savaş'a" ,
“ Prens’i çağır” dedim
Bak o diğer masalda.


Pamuk burda uyurken
Prens seni mi beklesin ? ,
Eğer çok üşendiysen
Unut masalı gitsin.


Ölüyorum abi ben
Anlamadın galiba ,
Prens’i çağırmazsan
Yapışırsın halıya.


“ Tamam prenses” dedin
Vakıfım ben olaya ,
Sonra birde ekledin
“ Rüyanda konuşman çok saçma. “


Prens cadı’yı bulacak
Görmüştüm ben rüyamda ,
O meşhur döneriyle
Yapıştıracak duvara.


Prens geldi masala
Seslendi pis cadı’ya ,
Vurunca Osmanlı’yı
Dürdü onu halıya.


O tokatı görünce
Anladım ; o prens’im ,
Tokat'tanda belliydi
Gerçi sen de bilirsin.


Bu örnek olsun sana
Sen de yap zaman zaman ,
Bir osmanlı tokatına
Oluyorsun kahraman.


Burdan bir ders alacaksın
Akşam erken yatacaksın ,
 “Uyan” ; savaşta değil kampüstesin
Yine Tarih’ten kalacaksın.



Yorumlar

Bu blogdaki popüler yayınlar

Yağmur da Bir İhtimaldi

Cebimde Hayallerim