Bu Durakta İneceksin










Benim ülkem masaldı
Senin rüyan yalandı ,


Benim dünyam Pamuk’tu
Senin dünyan yamuktu.

Jelibondan atkıyla
Isınırdık soğukta ,
Sen gözünde yaşınla
Ağladın o soğukta.



Dedim sana okuma
En iyisi bu masalı ,
Okumadın önsözü
Açtın sen o kapağı.



İlk başta anlattım
Kibarca ben olayı ,
“Ben çözerim “ dedin sen
hallederiz vakayı



“ Pamuk “ dedim ormanda
Rastlamış bir cadıya ,
Cadı bunu kandırmış
Kırmızı bir elma'yla.



Huysuz cüce bulmuş
Pamuk’u o ormanda ,
Hemen haber uçurdu
Peter Pan ile bana.



Tam gideceğim o anda
Sen açtın o kapağı ,
Tam “ yapma etme “ derken
Baktım kaptın olayı.


“ Benim At budur abi “
“ Atla “ dedim arkaya
Sen inanmadın tabi
Düştüğün bu masala.



“ Nasıl olur bu “ dedin
“ Gidiyordum okula “ ,
Geliyorsan gel dedim
Yetişelim Pamuk’a.


Pamuk orda uyurken
Ben seni mi bekliyim ? ,
Koşarak geleceksen
Bırak beni gideyim.


" Aşık oldum abi ben "
Yoktur sizin dünyada
Anlıycaksın beni sen
Bu masalın sonunda



“ Bekle beni de “ dedin
Yaşıyım bu masalı
Unuturum belki ben
Dünya’daki yalanı.



Cadıyı bulmak gerek
Yeşil elması lazım bir tek ,
Sen arkama bakar ol
Cadı bu , yapar ters hareket.



Baktım cadı kapıda
Bir elmaya baktım , bir cadıya ,
Vurdum döner tekmeyi
Yapıştırdım halıya.



Pamuk gördü tekmeyi
Hopladı yüreciği ,
Anladı ben prens’im
Ağlatır meşhur “ döner’im “



Kahramanlık bizde böyle
Kaldı mı dünyada? söyle ,
Bir döner tekmeye
Prenses'le el ele.


Bunu masal bileceksin
Artık sen de seveceksin 
" Uyan artık , okuldasın "
Bu durakta ineceksin.

Yorumlar

  1. gülümsettin sağol..okuduğun bölüm yanlış diyemem sana yakışıyor..çok güzel yazıyosun buda gerçek..devam et..

    YanıtlaSil

Yorum Gönder

Bu blogdaki popüler yayınlar

Yağmur da Bir İhtimaldi

Cebimde Hayallerim